Môj grošovaný kôň

______________________________________________
Flatt & Scruggs (I´m Working On The Road)


1. Raz v horúčke som blúznil
A mal som ťažký sen
V ňom anjel hrôzy trúbil
Až roztriasla sa zem
Anjel, čo bránu stráži
Je prísny až na dreň
On každý skutok zváži
Až príde súdny deň

Ref:  Môj grošovaný kôň 
Oblohou cválal
Nad čarokrásnym údolím 
Farebný dážď 
Mu z kopýt padal,
No grošovaný kôň 
Bol mámením

2. Keď moje hriechy zvážil
Len kývol posol hviezd -
Vraj málo som sa snažil
A vyriekol aj trest -
Preto som cesty dláždil
Až pot sa zo mňa lial,
Prach z kameňov ma dráždil
A diabol sa mi smial

3. Moje cesty viedli skálím
a planým úhorom
A teraz opäť stojím
Pred  hrubou závorou
Tí, ktorí si cestu dláždia
Bez  božích zákonov
Nech trasú sa, hoc budú
Za  múrmi kláštorov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára